Making up for teenage crime

Förlåt förlåt för allt obloggande. Det har varit otroligt mycket på g, så har inte haft någon som helst tid att sätta mig framför datorn. Faktum är att jag inte har de nu heller, utan jag sitter på bussen påväg hem för att snabbt byta om för att åka och äta på resturang med Patty. Och då till rubriken.

Jag ska äta middag med Patty, ska kolla upp öppettiderna på restutangen som vi brukar äta på. Men, då ser jag att har stängt igen. Och inte nog med det, ägaren sitter nu i fängelse och ska göra de i drygt ett år till efter att ha tagit mina och Pattys pengar och stoppat dom rakt ner i fickan. Och några personers pengar till kanske då det rörde sig om en summa på 5,2 mille. Så hungriga är vi inte.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Making up for teenage crime

  1. S says:

    vilken restaurang var det?

  2. Täby centrums värdshus

Leave a Reply

