Mera mig

Nu blir det mera mig! Jag tänkte först att jag inte skulle visa vem personen bakom bloggen var, men va fasiken. Här är jag.

Tagna föra helgen på Hells bloggmingel och Magenta, stureplan.se.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Mera mig

  1. Sanna :3 says:

    vem är du av dem? 🙂

  2. Jag är hon till höger 🙂

  3. The sex says:

    Jag måste varit väldigt trött när jag svarade, jag är hon till vänster 😛

  4. patty says:

    sluta ljug ullis 😉 du är ju till vänster! från vårt perspektiv iaf 🙂

  5. Haha asså jag var sjukt trött när jag kommenterade! (eller så är jag bara fortfarande sjukt dålig på v och h…)

Leave a Reply

