Fårull in my heart

Haha väldigt töntig rubrik Men jag måste säga att det är en av höstens trender jag verkligen gillar. Och som ni vet älskar jag skor, så när man kombinerar dessa två blir jag lite galet desperat. Måste. Ha. Skorna. Dock är jag ändå lite tvek till klacken. Jag är rätt harig så vet inte om jag vågar gå i dom när de är kallt och halt. Aja, ska in och spana på dom imorgon så får vi se. Nu; sängen!

Bild lånad från angelicascloset

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

