Shopping/sightseeing dag i Stockholm!

Ja, som sagt, idag ska jag på shopping/sightseeing (fick slå upp de ordet..) i storstaden. Nu får ja det att låta som att jag är “på besök i Stockholm och ska se alla sevärdheter” men så är ju inte fallet. Nej, jag ska nämligen sightsa vintagebutiker! Skit kul!

För några veckor sedan ärvde jag halva mormors otroligt lyxiga/chica/svarta (tänkte säga färgsprakande men kom på att de princip bara var svarta plagg) garderob, och de va då jag fick en förkärlek för vintage.

Sen ska jag ju såklart gå in och nosa lite på marc by marc jacobs. Jag dör för väskorna. Tur att jag har en kompanjon med mig som kan dra ner mig på jorden när jag börjar fundera på om jag inte kanske kan köpa väskan och äta nudlar i en månad?

Man ser då inte mycket, men på mig har jag; stövlar Zara (nya), jeggins (heter de inte så?) Mq, linne Gina tricot (ny), fake fur kaphal, sjal mammas, klocka michael kors.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

