Läpp-problem

288 bilder och 3 timmar senare var fotograferingen över. En otroligt rolig fotografering. En otroligt lärorik fotografering. Och ett otroligt problem med mina himla läppar. Jag visste inte att jag hade “läpp-problem”. När det väll gäller att dom ska fastna och se snygga ut på kort, så funkar det liksom inte. Annars tycker jag nämligen att dom är rätt fina, mina små läppar. Så nu har jag fått en läxa, titta på mig själv i spegeln varje dag och plutta/vrida och vända/le med mina fina läppar!

This entry was posted in Model. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

