Var Bingo där, var alla där

Man börjar nästan fundera på om damen bredvid mig är död. Såhär jag hon legat nu i tio min.

Igår va jätte kul, både hos Leo och på Hells. Men på Hells alltså, jag har aldrig varit med om något liknande! Festen började kl 23. Vi var där 23,15. Då var de PROPPFULLT!! Alla goodiebags var slut så de betyder att de var minst 300 inne i lokalen efter bara en kvart.

Och Bingo. Visst, han är van vid uppmärksamhet men de här var helt otroligt. När bingo gick ut och rökte gick Alla ut och rökte. När bingo tog en redbull vodka tog Alla en redbull vodka. När bingo gick på toa gick Alla på toa. Det var som ett enda stort följeslag.

Juste, sen träffade jag min gamla danslärare Sean, aka Sean Banan hehe. Han tyckte jag skulle sova hos honom, det tyckte inte jag. Lika knäpp som vanligt!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

