Äta minst 5 gånger om dagen

I föra veckan gick jag och fixade p-piller för ännu ett år. Men den här gången var det ett lite anourlunda möte, för hon jag blev undersökt av var sjukt duktig. Haha galet att de ska vara ett undantag att läkare kan sin grej. I alla fall, fick reda på att jag måste äta kontant. Annars kan jag svimma. Och de är ju sant. Jag är nästan alltid yr och har flera gånger fått sätta mig ner på golvet för att de snurrar. Har inte vetat varför men jag har tydligen jäääättte lågt blodtryck. Så för att inte svimma måste jag ätatyp hela tiden för att hålla jämn “energi-nivå”. Så, min läxa är att alltid ha något ätbart i väskan när jag är ute på stan 🙂

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

