Att bara ha en vecka kvar att leva

Jag vaknade nyss med tårar rinnande över kinderna. Jag drömde att jag bara hade en vecka kvar att leva. Det var en av de verkligaste drömmarna jag någonsin haft, så är fortfarande lite skakis nu när man är vaken.

Den började roligt med att jag och Patty var i Magaluf. När vi skulle hem missade vi flyget (haha de va ju inte så overkligt om man säger så), och de va efter de jag fick ont i magen. Sen åkte jag till sjukhuset och fick reda på att ett organ va paj, och de gick inte att fixa. Fick åka hem med helikopter och hade en stor “föreläsning” för min släkt vad som var fel på mig och att jag skulle dö.

Nää nu ska jag göra något kul så jag glömmer bort den där drömmen!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

