Bloggare – ett folkslag

“Nej jag litar inte på någon, framför allt inte bloggare” När DennisM skrev så på facebook så hajade jag till. När blev “bloggare” ett skällsord? Bloggare är falska, dom snackar skit, dom backstabbar andra bloggare i ryggen. Varför ska vi bloggare som inte beter sig som skit få en stämpel bara för att man bloggar? Fler gånger när jag nämnt att jag bloggar har jag fått till svar “jaha du är en sån..” Nej jag är inte en “sån” och jag tycker det borde ske lite ändring i bloggvärlden. Skippa skitsnacket, skippa dramat, och skippa att hänga ut varandra HELA JÄVLA TIDEN!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Bloggare – ett folkslag

  1. Josefin says:

    Grymt bra skrivet! Bara för att vi är bloggare är vi inte dåliga människor. Vi är precis som alla andra bara att vi har en hobby (:

Leave a Reply

