ULRIKALINDE.SE

ULRIKALINDE.SE   ULRIKALINDE.SE   ULRIKALINDE.SE  ULRIKALINDE.SE

Ni är ju verkligen för underbara! När jag skrev “100 till 3” inlägget överdrev jag ju lite (som ni kanske förstod). Jag har inte bloggat nu på vääldigt länge och ändå har jag stadiga 25 pers som läser bloggen, varje dag. I love you.

Nu kommer en liten nyhet, och jag vet att ni kommer sucka och tänka “inte igen” men; Jag bloggade på Ulrikalinde.blogg.se i 4 år. När jag bestämde mig för att byta har jag nu haft seriöst 5 (?) olika bloggar. En på modette, en på blogg.se, en på devote, osv. Jag är väldigt kräsen så de olika bytena har varit för att jag inte hittat den perfekta plattformen. Den här kunde varit perfekt, men man kunde inte ändra design (?) och inte lägga upp videofyme videosar, och de vill man ju. Annars älskar jag ju wordpress, så därför fick det bli till att köpa en domän…

Jag kommer ju alltid heta Ulrika Linde så de namnet är ju lite svårt att ändra på. Så därför, så blir det nu ulrikalinde.se. Och där kommer jag alltid blogga. Det är den domänen jag alltid kommer gå tillbaka på. Så om jag bloggar i 5 år, sen tröttnar och sen tar upp det 2 år senare, så kommer ni hitta mig på ulikalinde.se. På ulrikalinde.blogg.se bloggade jag ju i 4 år, drygt 3 gånger om dagen. Så kommer de bli på ulrikalinde.se, fast bättre 🙂 Hoppas verkligen att ni trogna hänger med mig, igen 😉 Och att ni gamla som läste ulrikalinde.blogg.se hittar tillbaka. Ses på Ulrikalinde.se!

ULRIKALINDE.SE  ULRIKALINDE.SE   ULRIKALINDE.SE  ULRIKALINDE.SE

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

